_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

21 Mart 2012 Çarşamba

Ben geldimmmmmm :)

Hoş mu geldim bilmem ama her telden çalmaya geldim.. :)
Blog alemine bir blog da ben ekliyorum :)
Elbette ki öyle durduk yere böyle bir karar almadım. Aslında baya uzun bir süredir böyle bir düşüncem vardı ama "Yapabilir miyim?" , "Uğraşabilir miyim?" gibi bir sürü soru işareti vardı aklımda. "Amannnn ne yani herkes yapıyor, benim neyim eksik :) " diyerek kolları sıvadım :)
Sakın haa öyle aman aman bir şeyler beklemeyin benden.. Boş vakitlerimde uğraşabilecek bir meşgalem olsun istedim.
Cici cici paylaşımlara.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...