_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

22 Mart 2012 Perşembe

Küpe'ciklerim :)

Sizlere küpe merakım olduğundan bahsetmiş miydim ?  :)
Bugün ufak bir düzenleme yapmaya karar verdim ve o esnada da küpelerimi fotoğrafladım :)
(Dikkat! Bol Resimli.. :)    )

Çoooookça küpelerim :)
(bir kısmını dağıtmama rağmen elimde bu kadar küpe kaldı)


Küpelerimi yerleştirmek için kullandığım kutucuğum :)


Küpe'ciklerimi gruplandırmak için kullandığım Hazine Sandıklarım :))
(Nikah Şekeri yapan yerlerden temin edebilirsiniz. )

Yuvarlak Küpelerim


Bu şekilde yerleştirdim :)





Maviş Küpelerim



Siyah Küpelerim
(Gitarlara dikkat :)  )



Pembiş - Lila Küpelerim



Çoooooooooooook Seviyorum Bunları :)

Canımın İçi'ini hediyesi :)
(Hala kutusunda sakladığım, kullanmaya kıyamadığım küpe'ciklerim)




Bu da son hali.. :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...