_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

27 Nisan 2012 Cuma

Alsam mı / Almasam mı ?

Evet, " Alsam mı / Almasam mı? " diye düşüne düşüne sonunda aldım :)
Çok ince telli, dümdüz saçlara sahip biriyim. Bu yüzden saçlarım çoooook zor şekil alıyor.   :'(    Evde maşa var ama öylece dolapta bekliyor..  Bigudilerim var onlar da öyle (onlarla rahat uyuyamıyorum) ... 
Acaba işe yara mı yaramaz mı diye düşünürken almaya karar verdim. :)
Bahsettiğim ürün
 " MAGİC LEVERAG SAÇ BİGUDİSİ "

Bu ürünün aslında orijinali "Curlformers"  (TIK)

Ancak baktığınızda hem site Türkiye'ye gönderim yapmıyor hem de işe yarayıp yaramayacağı bile belli olmayan bu plastik parçalara çok fazla ücret talep ediyor.


Ürünü kullananlar hep 2 kutu aldığını belirtmiş ben ne  olur ne olmaz diye 3 kutu sipariş verdim; yani 24 uzun, 24 kısa oldu elimde... 
Henüz kullanmadım o yüzden herhangi bir yorumla bulunamam umarım işe yarar..
Kullandıktan sonra düşüncelerimi ve kullanım şeklimi anlatan bir post yayınlayabilirim. 

Tanesini 6.90 TL'ye aldım







Ürün İçeriği

*  8 adet büyük boy saç rulosu
*  8 adet küçük boy saç rulosu
*  2 parçadan oluşan magic leverag çubuğu 



Kullanma Talimatı

1-Nemli olan saçınızı tutam tutam ayırın (Çok zor şekil alan saç tiplerinde az miktarda köpük yada jöle de kullanabilirsiniz)
2-magic leverag çubuğunu rulonun içinden geçirin
3-magic leverag çubuğunun uç kısmına saçınızı iliştirin
4-magic leverag çubuğuna iliştirmiş olduğunuz saçınızı rulo içinden geçirerek çıkarınız
5-bu işlemşi bütün saçınıza uygulayın.
6- 30 dakika kadar bekleyiniz ( bekleme süresini kısaltmak için saç kurutma makinası ile üstten kurutabilirsiniz
7-saçınızın kuruduğundan emin olduktan sonra kıvırcık ruloları elinizle düzleştirip çekerek saçınızdan çıkarın
8-kuaförden yeni çıkmış gibi kusursuz buklelere sahip olun.



Video TIK..

              



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...