_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

20 Nisan 2012 Cuma

Alışverişş :)

Yine yeni yeniden alışveriş :D
Şampuanım ve rimelim bittiği için dışarı çıkmıştım kiii aslında hiç aklımda olmayan şeyler aldım ve geldim :)

Elseve ile ilk tanıştığım ürün yağlanma karşıtı olan şampuan oldu:




Bu şampuanı çok fazla sevdiğimi söyleyemeyeceğim, bende hiçbir işe yaramadı..

Sonrasında hacim veren şampuanını denedim:





Bu şampuan için "EVET" dedim :)  Gerçekten işe yaradığını gördüm..

Ancak bugün bunu da bulamayınca yeni bir şampuan denemeye karar verdim..


8.99 TL

İşe yarayıp yaramadığını denedikten sonra görücem :D 

Vee sonra "Maybelline Volum Express Colossal Maskara" arayışı içerisine girdim, hani şu sarı olandan.. Ancak bulamadım :'(

Satıcının ısrarları üzerine Max Factor'e şans vermeye karar verdim :)


35 TL

Eve gelir gelmez denedim veee "EVET" bu rimeli severek kullanabilirim :)
Benim rimelde aradığım uzunluktan çok dolgunluk. Kolay sürülebilsin, çabuk kurusun, ağırlık yapmasın, yapış yapış olmasın, akmasın, veeee dolgunluk versin.. Çok şey mi istiyorum bilmem ama bu rimel isteklerimi karşıladı :)
İlk sürdüğüm anda sanki yapış yapış olacak, ağırlık yaratacakmış gibi bir his uyandı bende ama bir de baktım ki hemen kurudu ve sonuç harika :D
Deneyin derim :)

11.55 TL gibi bir şeydi..
Henüz denemediğim için yorum yapmıyorum :)



Yineeee oje aldım :)

Tanesi 1.50 TL'ydi :)


En sevdiğim bu oldu sanırım :)

4 yorum:

  1. Garnier çok güzel bi temizleyici , memnun kalcaksın canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet işe yaradığını görmek çok güzel.. :)

      Sil
  2. 6 ojenin 6 rengine de bayıldım çok güzeller bende bugün 2 tane aldım golden rose'un Çok şekerler yaa :)

    http://rengarenkojem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. golden rose ojeleri seviyorum :)
      tek sorun bu paris serisinin şişeleri :(
      çok yer kaplıyor ve şeklini hiç sevmiyorum, onun dışında ojeler harika :)

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...