_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

8 Nisan 2012 Pazar

Ezel



Sabah sabah delirdim mi acep ben :D
Seve seve izlediğim dizilerden biriydi Ezel. Ancak bazı sahneleri var ki öldüm, bittim yani     :)       İşte onlardan birini indirip saklamıştım ve sabah eski cdlerimi karıştırırken buldum.  Şuan bile en az 4-5 kere izlemişimdir. Sizinle de paylaşmak istedim. 



Ezel:
Bitmiyor… Bana ne yapsan, bana istediğini yapsan; bitmiyor, durduramıyorum. Elimi durduramıyorum sana gidiyor, içimi durduramıyorum sana gidiyor… Ben, ben olmaktan çıkıyorum, özlüyorum seni. Durduramıyorum bunu. Bu neyse bu, bu içimdeki şey durmuyor, bitmiyor. Bu, adi bir şey bu… Bu, kötü bir aşk bu… Seni sevmeyi durduramıyorum.

Eyşan:
Aşk ne hainlik değil mi? 




NOT:  Bu diziyi kesinlikle Ezel (Kenan İmirzalıoğlu) için değil Kerpeten Ali (Barış Falay) için izliyordum   :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...