_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

4 Nisan 2012 Çarşamba

Film ≈ Kara Şövalye / The Dark Knight



NOT : “Kara Şövalye Yükseliyor /  The Dark Knight Rises” izlemek için sabırsızlandığım filmler arasında :)  Sanırım o yüzden bunu yazmak istedim




Aile, Aksiyon, Dram, Gerilim, Gizem, Polisiye ve Suç türünde dolu dolu geçen 150 dk. :) Christian Bale filmi yeterince izlenilebilir kılıyordur sanırım ancak benim izlemek için can atmam bundan değildi; filmi ilk olarak Joker karakteri ile tanıdım, ne yalan söyleyeyim film 2008 yılına ait olmasına rağmen ben aradan 3 yıl geçtiği halde izlememiştim. Aslında izlenecek filmler listemde yerini almıştı ancak bir türlü izlemek için fırsat bulamadım ya da izlemek mi istemedim bilmiyorum. Yaklaşık 6-7 ay önce "amannn sıkılırsam kapatırım diyerek izlemeye başladım.”   O da ne ?  Film göz açıp kapayana kadar bitti bile. :)
Kendimi filmin içinde bulmuşum farkında olmadan. Aksiyon filmlerini severim ancak bu kadarını beklemiyordum bu filmden. Gerçekten hoş vakit geçirdim.



 Filmden kısa replikler;


“ Planı olan bir adam gibi mi duruyorum. Benim ne olduğumu biliyor musun? Ben arabaları kovalayan köpek gibiyim. Eğer yakalasam bile ne yapacağımı bilemem. Anlarsın ya… Ben sadece yaparım. ” (Joker)
“ Tetiği çekmek gitar çalmaktan daha kolay, yok etmek yaratmaktan daha kolay.”
“ Ya kahraman olarak ölürsün yada kötüye dönüşmeni izleyecek kadar uzun yaşarsın.
Neden bıçak kullanıyorum biliyormusun? Tabanca çok hızlı. Böylece küçük anların tadına varıyorsun.” (Joker)
“ Bazı insanlar, dünyanın alevler içinde kalışını seyretmek ister.”  (Alfred Pennyworth)



Filmden kareler;











Fragman : TIK TIK   :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...