_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

20 Mayıs 2012 Pazar

Alışveriş

Aldıkça alıyorum yine :)  Bu alışveriş çılgınlığı ne zaman son bulacak hiçbir fikrim yok. Avon siparişlerim (bir kısmı) dün elime ulaştı ve bende sizlerle paylaşmak istedim.

Öncelikle kataloğun başlarında bir gözlük ilişti gözüme.


Normalde gözlerimde sorun olduğu için yüksek kalitede olmayan gözlükleri kullanmıyorum. Bunu hangi akla hizmet sipariş ettim hiçbir fikrim yok.
Gözlük yüzümün yarısından çoğunu kapladı :)  Kullanmayacağımı düşünerek hemencik birine hediye ettim bile. O yüzden fotoğraflayamadım.
Önceki katalogdan Garfield^m a Full Speed almıştım set olarak.  Kardeşceğizim de istemişti ama sonradan sipariş vermek için geç kalmışım ve alamadım. Bu katalogda yine indirimde (babalar günü için) olduğunu görünce hemencik aldım. 


Tabii ona verdiğim için bununda fotoğrafları yok.
Bu parfüme kesinlikle hastayım :)  En sevdiğim erkek parfümlerinden birisi. Kalıcılığı da oldukça iyi. Zaten bilmeyeniniz yoktur diye düşünüyorum :)


Ahh bu parfümm :)  3. şişem falan sanırım. Tenimdeki kokusuna bayılıyorum. Benden görüp alan bir çok kişi bende aynı kokuyu oluşturmuyor dedi :) Hatta üzerindeki koku bu değil diyenler bile oldu.
Kesinlikle bittikçe yenisini alacağım parfümler arasında - ki alıyorum da -
Kalıcılığı için iyi diyemem ama kokusu harika.


Zaten turunçgil  kokularına, çiçeksi kokulara bayılan bir insanımdır :)



İşteeee böyle :)
Diğer siparişlerim de inş. yarın elime ulaşacak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...