_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Can Sıkıntısı :)

15 Ağustos - 30 Kasım 2011 tarihleri arasında mezun olduğum okulda çalışmıştım. Bugün (sadece 1 günlük) yine çalışmak zorunda kaldım. Oldukça sıkıcı bir gün oldu benim için. Biraz ders çalıştım / finallerim yaklaşıyor/ , biraz kitap okudum falan filan. Bir ara elime kağıt kalem geçti ve karalamaya başladım. Ortaya çok tuhaf şeyler çıktı :)

İşte onlardan birisi :

Anneme mesaj verme çabası içerisindeyken / annem de okulda çalışıyor / böyle bir şey oluşmuş :D
Ehh kendime de benzetmedim değil yani :D
Eve geldim ve acaba bilgisayarda çizebilir miyim gibi bir düşünce oluştu kafamda.
Aman amannn ne zor şeymiş bu :(   Ehh tabii bir de bilgisizce uğraşınca daha çok zorlanıyor insan. Tamamen paint üzerinde çalışmak istedim - arada başka programlardan da yaralanmak zorunda kaldım- ve sonuç muhteşem olmasa da ehh işte dedirtti :)

İşte sonuç :

Hangisi daha iyi oldu bilmiyorum ama ben ikisini de çok sevdim :)
Tabii ki acemice diye kendimi avuttuğum için :D yanii öyle öldüm bittim bir durum yok ortada :D










Küçük Bir Sır : Bu çizim işe yaradı !  Çikolatalarımı yedim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...