_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

22 Mayıs 2012 Salı

Çizittirik :)

Aman Allah'ım bu ne böyle yaa :D  Elimde kağıt kalem varsa bir süre sonra bir şeyler karalamadan edemiyorum :) Bir çoğunu beğenmeyerek atıyorum bir kısmını saklıyorum :)  Nedir bu çizim merakı, nereden çıktı bilmiyorum.


Aslında bir zamanlar (bundan 6-7 yıl önce) elimden kağıt kalem düşmezdi. Sürekli ya şiir yazıyordum ya da bir şeyler karalıyordum. Özellikle graffiti ile sayfalar dolusu adımı yazdığım çok olmuştur. Hatta görüp beğenenler bana da yazar mısın dedikçe boş vakit bulamaz olmuştum. Sürekli kalemler kağıtlar içinde her saniyeyi zevkle değerlendiriyordum.


Sonra ne oldu bilmiyorum. Birden bire soğudum. Şiir yazmak istedim, olmadı; hiçbir kelime anlatamadı duygularımı. Resim çizmek istedim, olmadı; "bir şeyi yapacaksan ya adam akıllı yap ya da hiç yapma" felsefeme ters düştü. O zamanlar bu düşünceyle hareket ediyordum hep. Şimdi kursa gitsem mi diye düşünmeye bile başladım :)  Çizmek rahatlatıyor beni, kafamı dağıtıyorum. Evet, çok başarılı değilim ama geliştirmek istiyorum :)


Bugün yine çalışmak zorunda kaldım veee tam da bu haldeydim :(  Gece çok geç yatıp sabah erken kalkınca durum bu...


Bir de bu.. Nereden çıktı bilmiyorum ama :D

Çizmeye devam edeceğim sanırım ve ilk fırsatta bir kurs bulmalıyım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...