_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

25 Mayıs 2012 Cuma

Film ≈ Şirinler


Yapım: 2011 ~ ABD, Belçika

Tür: 3 Boyutlu, Aile, Animasyon, Çizgi, Çocuk, Fantastik, Komedi, Macera

Yönetmen: Raja Gosnell
Oyuncular: Neil Patrick Harris, Jayma Mays, Sofia Vergara, Hank Azaria, Bryan Dechart, Cheryl Alessio, Gail Bugeja, Ken Myers, Olivia Palermo, Alex Hall, Anna Kuchma, Ashley Fung, Barbara Vincent, Bradley Gosnell, Dominique Kelley, Finnerty Steeves, Hank, Heidi Armbruster, James Belyeu, Jillian Joseph, Joan Rivers, Joe Urban, John Speredakos, Kevin Fung, Liz Smith, Lizzie Yousko, Madison Mckinley, Marc ı. Daniels, Mark Doherty, Meg Phillips, Michael Musto, Monica Ciszczon, Mr. Krinkle, Nick Latrenta, Nicolina Capitanio, Roger Clark, Ronald Scott Maestri, Scott Dillin, Scott Churchson, Shirley Dluginski, Skai Jackson, Steve Antonucci, Tim Gunn, Todd Fredericks, Tyree Michael Simpson, Victor Pagan
Senaryo: Peyo, David Ronn, David N. Weiss, J. David Stem, Jay Scherick
Senaryo (Kitap): David N. Weiss, J. David Stem
Yapımcı: Jordan Kerner, Paul Neesan, Ben Haber, Ezra Swerdlow
Görüntü Yönetmeni: Phil Meheux
Müzik: Heitor Pereira
Filmin Websitesi: www.smurfhappens.com
Süre: 1 saat 26 dk
Gösterim Tarihi: 05 Ağustos 2011

Efsanevi cizgi film şiirinlerin hayatının anlatıldığıözellikle kötü bir büyücü kendi sinsi amaçları için onları yakalama saplantı uğraşmaları gerektiğini küçük mavi yaratıkları bir efsanevi yarış maceraları anlatılmaktadır.


Önce Filmden Kareler :)




Eveeettt bunca görüntüden sonra bir şey söylememe gerek var mı bilmiyorum :)
Biraz geç oldu farkındayım ama bende böyleyim işte; bir filmi ilk çıktığı zaman izlemeyi pek sevmiyorum (sinemaya gidip izlemediğim sürece)  Bu ŞİRİN şeyleri beğenmemek mümkün mü?  Oldukça başarılı buldum diyebilirim. İzlerken kesinlikle çok eğlendim, hoş vakit geçirdim. Tekrar izler miyim? Defalarca kez :) Tavsiye eder miyim? Kesinlikleeee :D  Neyse efendim fazla söze gerek yok, izleyin :)



İYİ SEYİRLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...