_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

31 Mayıs 2012 Perşembe

Garfield^m :)


Garfield'ı tanımayanınız yoktur heralde :)   

Jim Davis tarafından yaratılan, 2007 yılında yapılan sayıma göre tamı tamına 2,580 gazetede yer almış ve Guinness Rekorlar Kitabı'nda en çok yer alan karikatür karesi olarak tarihe geçen; sevimli bir karakterdir kendisi :)

Yemek yemeği çok ama çok sever :)    7/24 dinlenebilme kapasitesine sahiptir. Her daim televizyon karşısında uyuyakalabilir. Sevimlidir.  Şarkı söylemekten hoşlanır. Umursamazdır(hiçbir sorunu dert etmez). Tabi ki pazartesilerden nefret eder :)

Bu şirin şey hakkında daha bir çok şey sayabilirim sanırım :)
Bunları neden mi anlatıyorum? Çünkü tam da Garfield'a benzeyen şirin mi şirin, tatlı mı tatlı birini tanıyorum :)   Bir çok ortak özelliğe sahip.  Ve en önemlisi de ben onu çooooooooooooooooooooook seviyorum 


Mutlu etmeyi, yüzünü güldürmeyi, şaşırtmayı sevdiğim insanlardan biri...

Ben de bu sebeple aşağıdaki sevimli şeyi aldım :)





Çok şeker değil mi :)


Bu güzellikle 1 gece birlikte uyuduk :)  Daha sonra üzerine biraz parfüm ve içine minik bir mektup, ardından vınnn kargoya :D


Az önce bir mesaj : "... kelimeler yetersiz kaldı yine.... seni çok çok çok çok çok çok çok çok çok seviyorum...artık her gece kokunla uyuyacağım...."

NOT : noktalı yerleri atlayarak yazdım (onlar da bana kalsın yani..)

Evet, insanları mutlu etmek inanın çok kolay. Aslında bir gülümseme bile yeterli bunun için...

Çevrenizdekileri mutlu etmeye devam edin. Onların mutluluğu size mutluluk katsın :) 

2 yorum:

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...