_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

28 Mayıs 2012 Pazartesi

Ürün İncelemesi : Maviş oldum :)

Dünden beri içim daralıyor :/   İstanbul'da yağmurlu bir gece ve yağmurlu bir gün...  Gökyüzü grinin en koyu tonlarında, üzerime tonlarca ağırlık yüklüyor sanki. Zaten her şey ters gidiyor... Finallerim var ama bende ders çalışma isteği sıfır. Ne olacak bu halim hiç bilmiyorum.
Neyseee bu konularla içinizi karartmaya gelmedim. Tam tersine biraz renklenmek istedim.
Maalesef göz problemlerim yüzünden bir süredir lens kullanıyorum. Başlarda alışmak öyle zor geldi ki, gözüme dokunmak falan.. Lensi bir şekilde takıyorum iyi güzel ama çıkarmak yok mu, offf offff, öldürüyordu beni. Neyse lenslere alıştım, iyi güzel geçiniyoruz.
İlk başta alışır mıyım alışamaz mıyım diye çok tereddüt ettim ve "en iyisi kısa süreli, şeffaf bir lens alayım; alışamazsam atarım çöpe" diye düşündüm.
Lensi yazdırdım BC : 8.4  Numarası : -0.75 (aslında sol : 1.00 sağ : 0.75; ama arada çok fark olmadığı için doktor aynı almamı önerdi)
Gözlükçüye girdim " BC ? " gibi bir tepkiyle karşılaştım :S   Ehh daha önce lens kullanmamışım, neyin ne olduğunu bilmiyorum... Allah Allah.. Ne oluyor anlamadım tabii :D  Sordum neden öyle bir tepki verdiğini. İşimin çok zor olduğunu ve normalde lenslerin 8.6 dan başladığını söyledi. Neyse kataloğun altını üstüne getirdim ve bir tane şeffaf kısa süreli bir lens buldum.

Aylık bir lens ve içinde 6 adet var, yani 3 ay beni idare etti. Ehh üstüne bir de 1 hafta çıkarmadan kullanılabildiğini duydum ve dünyalar benim oldu :)   (gerçi ben alışmak için her gün yatarken çıkarıp uyandığımda taktım)

EEE... Lensin süresi bitti bende alıştığıma göre istediğim lensi alabilirim diye düşündüm :)
İlk baştan beri istediğim mavi lensti. Tekrar gözlükçüye düştü yolum yani :) Beni göründe offlamaya öfflemeye başladı zaten :)   (gözlükçü tanıdık ve derdimi de anlıyor sağolsun)   Bilgileri biliyor zaten, direk "şeffaf ?" dedi. Bu sefer tabi kiii  hayır :)  Renkli lens istediğimi söylediğimde daha büyük bir offff duydum :)   Eee beni biliyor istediğimi anlamadan çıkmam... Normalde çok fazla üretilmeyen istek üzerine yapılan bir lens bulduk. (8.4'ler istek üzerineymiş diğerleri hazır)   Optima sağolsun :)  Ben gitmeden önce bakmıştım internetten ama her yerde bulunmadığına dair yazılar okuduğumda ümidimi kesmiştim açıkçası.



Rengimi seçtim hemencik :)  (renk seçeneğim pek yoktu. eğer BC : 8.6 olsaymış daha çok özellik ve renk seçeneğim olurmuş)   Önce ben Blue Topaz dedim ama beni Blue için ikna etmeyi başardı :)   Lens siparişimi verdim ve cuma günü mavişlerim + hediye 350 ml eurospot solüsyonum elime ulaştı :)  Bu lensler yıllık ancak 2 yıla kadar rahat rahat kullanabileceğimi söyledi. Yani 2 yıl maviş maviş gezeceğim artık :)

İşte yeni halim :

Makyajsız yakından hali de :


NOT : Cuma gününden beri herkes o kadar çok "Nazar değecek" dedi ki, anlatamam. Bu fotoğraflara da zorla nazar boncuğu koydurdular :) 
Nazara çok inanırım ve maalesef bana çok fazla nazar değer :(    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...