_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

27 Mayıs 2012 Pazar

Mini Alışveriş + Avon

Geçen gün okulda çalıştığımdan bahsetmiştim. Akşam eve gelirken arabada "aaaaaaaa" diye bir çığlık attım :)  Annem, zavallıcık neye uğradığını şaşırdı (arabayı o kullanıyordu) Birden telaşlandı ve bana bir şey oldu falan sandı. Neden çığlık atmış olabilirim ki :D    Evet, annemi şoka uğratan bir sebebi var :)   bir mağazanın önünde askılara dizilmiş t-shirtler arasında (en önde duruyordu) şirin mi şirin, tatlı mı tatlı bir şey gördüm :)


İlk görüşte AŞK :)

Ehh, arabadan inip alamadım doğal olarak. İçime öyle dert oldu ki, anlatamam.
Dün annem, Funda Abla (annemin çocukluk arkadaşı, İzmir'den geldi) ve ben dışarı dolaşmaya çıktık. Aslında bu t-shirtü gördüğüm yerden bayaa uzaktık ve ben acaba eve dönerken uğrasam mı diye düşünürken bir mağazanın önünde dikildim kaldım :)   Evet, bu güzellik orada da karşıma çıktı :)   Üstelik 5 TL'ye :)  Hiç kaçar mı? Hemencik aldım tabii.

Akşam saat 21:30 falan.. Eve dönüyoruz yavaş yavaş. Bir mağazaya daha girdik (Funda Abla gömlek bakacaktı) Aman Allah'ım bir şey gözüme takıldı daha kapıdan adımımı atar atmaz :)

Önündeki kullar ışıl ışıl parlıyor :)
Bu şeker şeylerden çeşit çeşit vardı :)  Önce başka bir şey denedim ama son anda yine ilk gözüme çarpan bu  güzelliği almaya karar verdim :)   20 TL'ye bu da hooopp çantaya :)
Geçen yazılarımdan birinde Avon'dan daha siparişlerim olduğunu ve henüz gelmediğini söylemiştim. Onlardan biri de dün geldi :)  Aslında sipariş ettiğim lip gloss olmadığı için benzer bir tonda farklı bir tane ulaştı elime. 


Henüz fiyatı hakkında bir fikrim yok :)
Hoş bir ışıltı veriyor ve ben beğendim :) 

1 yorum:

  1. Kedicikli tişörtü çok sevdiğimi söyleyebilirimmm :)Güle güle giyiin :)

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...