_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

8 Mayıs 2012 Salı

Mini Minicik Bir Alışveriş :)

Dün dışarı çıkmıştım ve bir kaç parça şey alıp eve döndüm :)
Öncelikle cumartesi günü arkadaşlarla dışarı çıktığımda gördüğüm ve dün sahip olduğum pantolonla başlayalım.. Aslında uzun zamandır etek pantolon diye tabir edilen pantolonlardan arıyordum ama istediğim gibi bir şey bulamamıştım. O gün arkadaş bol paça pantolon ararken buldu bu cici şeyi ve kendine siyahını aldı. Bende acaba alsam mı almasam mı diye düşünürken dün dışarı çıktığımda sahip oldum bu güzelliğe :)

Fotoğrafta rengi çok tuhaf çıkmış :D
Bir kaç fotoğraf daha çektim ama tam rengi belli olmuyor, daha çok bu yazının rengine benzer değişik bir yeşil tonunda diyebilirim :)
25 TL olan bu güzellik 20 TL ye benim oldu..

Bunu aldığım yerden çıkıp çantacıya uğradım :)
Tanesi 15 TLye çok güzel çantalar bulabildiğim bir yer. Aslında ben beyaz küçük bir çanta almak için girmiştim bu dükkana ancak amacımdan çok farklı şeyler alıp çıktım :)

Bu tatlı yeşil şey tam parayı ödemek için kasaya doğru yöneldiğim anda gözüme çarptı :)
Kutu çantaları andıran bir havası var sadece biraz daha ovalimsi :)



Genelde kot pantolon + t-shirt takılan biri olduğum için bu çantayı bir çok şeyle kullanabileceğimi düşünerek aldım.

Çantacıdan da çıktıktan sonra eve doğru yönelmiştim ki oje havuzunun önünde buldum kendimi :)
İki güzel GABRİNİ (Multivitamin) oje benim oldu.


Bu oje hakkında uzunnn uzunnn konuşabilirim aslında, öyle hoşuma gitti ki :)
İçinde küçük küçük simler var ayrıca altın sarısı + pembe ve kırımızı arası bir renkte kalpcikler bulunuyor bunun dışında gri + sarı tonlarında
 ufak yıldızlar da var :)
Daha sonra sürüp ayrıca bir post yayınlarım..


Bu ojeyi gördüğümde ilkokul yıllarım aklıma geldi :)
O zamanlar böyle bir oje görmüştüm ve yanlış hatırlamıyorsam 2 tane (2 ya da 3) alarak evde stoklamıştım :)  Gerçi çok fazla dayanmamıştı bana, üstelik her gören kullanmak isteyince hemencik bitmişti ve bir daha da bulamamıştım :(

Ojeciklerim de 1 TL ye diğer ojelerimin yanında yerlerini aldılar..

2 yorum:

  1. GÜZEL GÖRÜNÜYORLAR..
    BU ARADA SENDE BENİM İZLEYİCİM OLURSAN SEVİNİRİM..

    http://ozleminrenklidunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...