_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

24 Mayıs 2012 Perşembe

Mutluluk


Her insan küçük şeylerle mutlu olamaz belki ama ben olurum :)   Hemde öyle bir olurum ki sevinçten havalara uçarım :)
Evet, fotoğrafta görünen 2 küçük minik sevimli şey "Pamuk Şeker"...
Beni tanıyanlar bilir "pamuk şeker, bonibon, çikolata vb." denildiğinde asla hayır diyemem :)
Dün kardeşim kapıdan içeri bu güzellerle girdiğinde de hayır diyemedim tabi ki :)   Hemen 1 tanesini cuppp mideye :D  
Diğerine mi ne oldu : şşşşş aramızda kalsın ama onun yarını paylaştım :)
Kimle mi :




Bu güzellik çok sevdiğim bir ablamın :)
Kendisi İzmir'de oturuyor ve yazları İstanbul'a tatile geliyor (ailesinin yanına) Geçen sene bu güzel 2-3 ay bizde kaldı ve bu sene de bizde misafir :D   Ne kadar kalacak bilmiyorum ama evin maskotu konumunda :)
Kendisiyle oldukça samimiyiz :)
İkimiz de halimizden memnun olduğumuza göre hiçbir sorun yok :)


NOT : Kardeşceğize teşekkürler.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...