_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

1 Mayıs 2012 Salı

Siyah nokta mı :)


" 1 HAFTADA MÜKEMMEL SONUÇ "


Daha önceki postlarımdan birinde aldığım ürünlerden birinin Garnier 3ü 1 Arada (Temizleme + Peeling + Maske) olduğundan bahsetmiştim. Denemediğim için herhangi bir yorumda bulunamamıştım ama artık gönül rahatlığıyla yazabilirim ; Harika bir ürün :)

Neyse, bu böyle olmayacak; ben en baştan siyah noktalardan kurtulma maceramı anlatmaya başlasam daha iyi... :)

İnanılmaz derecede yağlı bir cildim var ve bugüne kadar ne yaptıysam bir türlü siyah nokta sorununa çare bulamamıştım. Ara ara internetten çeşitli kürler araştırırım, belki işe yarar düşüncesiyle. Yine bir gün internette gezinirken bir yazı takıldı gözüme ve uygulamaya karar verdim.

Bunun için 3 mucizeden yararlanıyoruz :)

1 tatlı kaşığı gül suyu
1 tatlı kaşığı elma sirkesi
1 tatlı kaşığı limon suyu 


Öncelikle ben bunu akşam yatarken uyguladım. Üçünü bir güzel karıştırıyorsunuz ve temiz yüzünüze (özellikle siyah noktaların olduğu bölgeye) hafif bastırarak, dairesel hareketlerle yediriyorsunuz. Bunun için kulak temizleme çubuğu kullandım; hem kolayca sürüldü hem de ucu ince olduğu için siyah noktaların olduğu bölgeye daha iyi temas ettiğini düşünüyorum. Siz isterseniz pamuk vb. kullanabilirsiniz. 

Okuduğum yazıda yarım saat sonra yüzünüzü yıkayabilirsiniz yazıyordu ama ben sabaha kadar beklettim ve bir zararını görmedim (oldukça hassas bir cildim olduğu halde)


Sabah uyandım ve yüzümü güzelce yıkadım. Önce duru suyla iyice bu karışımın yüzümden arınmasını sağladım daha sonra Garnier ile yıkadım ve güzelce kuruladım :)

Vee unutmadan bu hafta içinde 1 kez de maske uyguladım. 


Biraz bu üründen bahsetmek istiyorum. Fotoğrafta da gördüğünüz gibi içinde küçük küçük mavi noktacıklar var. Bunlar yüzünüze uygularken masaj etkisi yapıyor ve inanılmaz güzel kokuyor :)   Hafif nane kokusu var içinde sanırım. Yanma değil de ımmm değişik bir ferahlık veriyor yüzünüze. Kesinlikle kullandığım ürünler içinde en memnun kaldığım ürün diyebilirim.

Neyseee b
u işleme 1 hafta aralıksız devam ettim ve sonuç beklediğimden çok çok çok iyi :)
Fotoğraflar 1 hafta ara ile çekildi. Yani bu işlemlerden önce ve sonra :)  Çok az gözenek sorunum kaldı sanırım, biraz daha sıkılaşması gerekiyor. Ama yeni cildimden oldukça memnunum, üstelik yumuşacık oldu :)
- Mutlu Günler -

7 yorum:

  1. Siyah nokta bende de var :( Denemek lazım. Sende baya işe yaramış. Teşekkürler paylaşım için. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sende de işe yarar canım :) rica ederim..

      Sil
  2. oha dedım bakınca süpErmıs yaa çok sagoL bence bılgılendırmen ıcın Gostermıssin birde şahane çok hoş bir konu olmuş alıcaklar içinDe ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, işe yarar olmasına sevindim :)

      Sil
    2. baya ışe yaRar Olmuş ama urunlerım bttkden sonra alıcagım urun BU olcak :)

      Sil
  3. ahh kuzumm bayıldım bu yazınaaa!!!
    Yarın hemen bim markette sürekli almak istediğim sonra vazgeçtiğim olan bu ürünü alıcam :))

    ayrıca mucize 3lü de evde varken şimdi denicem =)
    Aynı dertlerden muzdaribiz ve bende sabah yıkıcam bakalım..

    çok teşekkür ederim 1 hafta sonra sana sonuçları bildiricem, öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle yazılarımın işe yaraması beni mutlu etti :)
      sonucu bilmek isterim tabi ki :)
      yalnız fark ettim ki uzun süre ara verince (son zamanlarda inanılmaz aksattım maalesef) bu sorun yeniden oluşmaya başlıyor. belki cildimle alakalıdır. karmadan yağlıya dönük bir cildim var ve t bölgem çok yağlı, yani gözenekler tekrar açılmaya başlamış olabilir bilemiyorum. bende tekrardan düzenli olarak kullanmaya başladım sonucun yine aynı olacağından şüphem yok :)

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...