_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

14 Mayıs 2012 Pazartesi

Yine AVON :)

Avon'un Anneler Günü kataloğunu görmüşsünüzdür. Tabi yine siparişlerim oldu :)
Kısa kısa onları tanıtmak istiyorum.



Bu parfümü bir çok kişi ağır bulur, aslında öyle de.. Ama benim tenimde öyle tatlı bir koku oluşturuyor ki, bayılıyorum :) İndirime girdiğini gördüğümde kaçırmak istemedim, deodorant da hediyesi. Bence beyaz tenliler için hoş bir koku (esmerlerde şişedekinden daha ağır bir koku oluşturuyor.)


Avon'un (Color Trend) serisinin kalemlerini seviyorum. Hem yumuşak uçlu oluyorlar hemde kalıcılıkları oldukça başarılı. Deep Blue rengine ise bayılıyorum :)  Ehh kaçırmak olmazdı yani.. 



Bu makyaj setini çantamda taşıyabileceğim tarz bir şey olduğu için aldım.


Gümüş rengi çantası çok hoş :)


Şuna bakın :)  Ufacık bir şey, avucunuzda kayboluyor :)


Şu süngerli fırçaları hiç sevmiyorum ama neyse... 


Mini Minicik fırçalarımı sevdim :)

2 yorum:

  1. ne cici şeyler almışsın :) parfümdende var :)
    avonun kalemleride hoşuma gidiyor sende güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet avon kalemlerini özellikle de colortrend serisinin kalemlerini bende çok beğeniyorum
      Teşekkürler :)

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...