_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

10 Haziran 2012 Pazar

Alışveriş :)

Cuma günü Bakırköy'deydim :) Aslında bir şey almaya niyetim yoktu ama aldım işte :)
Daha önce "nerede oje, orada ben" demiştim :D  Aynen öyle oldu... Dolanırken gözüme ilişti bu şekerler :
Daha önce hiç kullanmadığım markalar...

Bu şıkırtılı oje çok hoşuma gitti :D
Siyah ojenin üstünde harika duracaktır :)   Denediğimde sizlerle paylaşırım...

Sadece sarı olanın numarası var, diğerini bilmiyorum...
Bunları alırken annem "onları gerçekten sürecek misin?" diye garip bir tepki verdi :D
Fotoğraflardakinden biraz daha cırtlak duruyorlar :D
Tek sorun çok sıvı/akışkan.. İstediğim yoğunluğu elde edebilir miyim, şüpheliyim.. Deneyip görücez..


Dönüşte (sahilden yukarı doğru çıkarken) gözüme bir şey çarptı :)
Siyah bir t-shirt: önünde yorgun/bitkin, takın elbiseli, gözleri şişmiş bir GARFİELD :) "Pazartesilerden nefret ediyorum" (ingilizce olarak) yazıyor :)    Bir çığlık attım :D   Hemen yanına koştum tabi :)
İçeri girdiğimde çok daha farklı modeller olduğunu gördüm. Ayrıca dükkanda o kadar güzel şeyler vardı ki, anlatamam :)
Ben bu güzelliği aldım :

Ürünler orijinal...
30 TL olan bu t-shirt nakit olarak 25TL miş :)

Fame STONED'den aldım :)

Merkez STONED : Ebuziya Cad. Sakızlıyalı Sok. No:3/1 Bakırköy/İSTANBUL
TEL : (0212) 583 28 54     FAX : (0212) 583 28 56       stoned@stonedturk.com
Şube FAME : Zeytinlik Mah. Türkücü Sok. Acar İş Merkezi 14/B
TEl : (0212) 660 47 27     stonedturk@hotmail.com

FACE : https://www.facebook.com/profile.php?id=100003684255246

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...