_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

5 Haziran 2012 Salı

Annecikten :)


Hani bazen olur ya; evde bir şey biter ama dışarı çıkmaya üşenirsiniz. Dün de aynen öyle oldu :)  Asetonum bitmiş ve bende anneme eve gelirken almasını söyledim :) 

Bakın neler almış :)



1)Millano Oje Sil


Daha önce bu oje çıkarıcı süngerlerden kullanmamıştım, deneme fırsatım oldu. Ben çilek kokusuna bayılan bir insanımdır ama daha kapağını açar açmaz nefesim tıkandı :)   Çok aşırı yoğun bir kokusu var gerçi bir süre sonra azaldı ve hoş bir koku oluşmaya başladı. Tekrar alır mıyım, sanmıyorum. Öyle aman aman bayıldığım bir ürün olmadı.


2) Fuji Oje Temizleyici (60ml)


Fuji oje temizleyici ürünlerini uzun zamandır kullanmıyorum sanırım. Genelde Parmex Aseton alırım ve bittikçe yenilerim. Ama Fuji koku sorununu halletmiş sanırım :)   Aslında bendeki çilekli olmasına rağmen biraz gül suyu gibi kokuyor :)  Rahatsız etmeyen hoş kokusunu sevdim.


3) Flormar Pretty -nail enamel- P27 Oje (6ml)


Bu renk tonuna benzer kaç ojem oldu bilmiyorum :)   Bu ojenin kıvamı, şişesi, fırçası, renk tonu her
şeyi harika :)







Ve Denedimmm :)

Dediğim gibi kıvamı çok iyi :)  Tek katta yoğun bir renk elde ediyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...