_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

29 Haziran 2012 Cuma

Çekilişte Son Durum..



53 Geçerli hak.. :)
Sizler kadar bende heyecanlıyım, sabırsızlıkla çekilişi yapacağım günü bekliyorum. Acaba şanslı kişi kim olacak?

Son günlerde oldukça yoğunum; büte kalan derslerim var (maalesef) onlarla uğraşıyorum / inşallah pazartesi günü kocaman bir "ohh!" geçebileceğim, kısa bir tatil planımız var (ailecek) onun için bütün işleri yetiştirme telaşı sürüyor.. Anlayacağınız baya karışığım şu sıra... Amaaa hediye işini sonlandırmış bulunmaktayım :) Çekiliş 15 Temmuzda son bulacak ancak ben 19 Temmuza kadar burada olamayacağım için çekilişi yapar yapmaz göndermem mümkün olmayacaktı, bende paketi bir arkadaşıma emanet etmeye karar verdim :)  Kendisi genelde kargo ile benim aramda bir köprü görevi görür :)  Neyse... ben paketi hazırlayıp ona bırakacağım ve o da çekilişten hemen sonra (kazanan kişi bana bilgilerini ulaştırır ulaştırmaz) paketi kargoya verecek. Böylece kazanan kişiyi çok fazla bekletmemiş olacağım. Bilgisayarım yanımda olacağı için çekilişi de muhtemelen otelde yapacağım ve sonucu sizlerle paylaşacağım. 

Birkaç gün sonra (paketi arkadaşıma teslim ettiğimde) sizlerle minik birkaç fotoğraf paylaşmak istiyorum, tabii çekilişimde süpriz hediyeler de olduğu için ayrıntılı fotoğraflar olmayacak. Paketim kazanan kişiye ulaştığında içerisindeki ürünleri sizlerle de paylaşabilirim :)
Sabırsızlıkla bekliyorum...

Çekilişime hala katılmadıysanız sizi şöyle alabilirim :)

NOT 1 : 53 hak.. Beklediğimden de fazla oldu açıkçası :)
NOT 2 : Fotoğrafta gördüğünüz güzellik dün aldığım hediyem :)
(O da benimle heyecan içerisinde bekliyor..)


2 yorum:

  1. selamlar merve. ben de bloguma ve çekilişime beklerim
    http://myshimizu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. benim blogumada beklerim blogunuzu severek takibe aldim
    http://tatlikiraz.blogspot.nl/

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...