_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

11 Haziran 2012 Pazartesi

Denedim

Cuma günü aldığımı söylediğim ojelerden bir tanesini denedim dün :)
Önce fotoğraflara bakalım..

Ojenin yoğunluğunu hiç beğenmedim   :(  
Fotoğraflarda 3 kat uygulanmış halini görüyorsunuz ama yinede istediğim yoğunluğu elde edemedim maalesef.  Tırnak çizgilerinin belli olmasından rahatsız olanlar için kesinlikle tavsiye etmiyorum..
Kuruması oldukça hızlı..
Bu oje hakkında uzun uzun yazmak gelmiyor içimden.. 


NOT

Güzel mi güzel hediyelerim... :D
Afiyetle yerim ben bunları... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...