_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

15 Haziran 2012 Cuma

Düzenleme/Yenileme

Ben genelde beyaz çantalarımı yazın kullanırım -kışın beyaz çanta/ayakkabı kullanan insanlar bana itici gelir-  Çantalarımdan birinde ufak bir sorun oluştu. Aslında sorun da denemez ya neyse.. Çantamın önünde ufak bir metal var, ımm çanta tokası?  ya da onun gibi bir şey -ne denildiği hakkında fikrim yok-
Böyle siyah yerleri döküldü...
 Bugün yayınladığım ojeleri sürerken youtube'da izlediğim bir video aklıma geldi. AzideHobi ojelerle makyaj fırçalarını, fotoğraf makinesini, çantasını vs. boyamış :)   Acaba olur mu - olmaz mı diye düşünürken denemeye karar verdim ve bu sırada da sizler için fotoğrafladım :)
Çantamın bu halini daha çok sevdim açıkçası :)
Başka şeyler üzerinde de uygulanabilir bir fikir.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...