_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

24 Haziran 2012 Pazar

Yaz Manikürü :)

Evet,  yaz gelince tırnaklar da renklenmeye başlıyor :)
Geçen gün yabancı bloglardan birinde bir manikür gördüm ve çok hoşuma gitti. Açıkçası tam yaz manikürü olduğunu düşünüyorum. Özellikle tatile gidildiğinde, sahilde, denize girerken (mayo/bikini ile) çok hoş bir görüntü oluşturacaktır.
Şöyle bir taslak yayınlamış blog sahibi :
Blog için TIK

Tabi ben biraz değiştirerek uyguladım.
Bakın bakalım, nasıl olmuş?



Evet, iki elime de farklı farklı uyguladım. İkisi de hoşuma gitti. İlk deneme için oldukça başarılı olduğumu düşünüyorum :)

Siz farklı renkler kullanarak ya da üzerini sim, taş vb ile süsleyerek de uygulayabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...