_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

16 Temmuz 2012 Pazartesi

Çekiliş Sonucu


Evet arkadaşlar sonunda çekilişimi sonlandırdım ve sizlere duyurma zamanı geldi :)
Bildiğiniz üzre şuan tatildeyim ve çekilişi otelde yapıyorum, videoyu düzenleme vs gibi bir fırsatım olmadı. Eğer geciktirirsem, nasıl olsa gecikti diye sallayabilirim ve sizi oldukça uzun süre bekletebilirim düşüncesiyle hemen bu yükten kurtulmak istiyorum :)






Kendisini çok tebrik ediyorum :)
Umarım mutlu günlerde kullanır...


19.07.2012 Perşembe akşamına kadar mailime cevap alamazsam çekilişimi tekrarlamak zorunda kalacağım.

1 yorum:

  1. çok teşekkür ederim gönderdim bilgilerimi sevgiler..
    ECE

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...