_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

29 Temmuz 2012 Pazar

Eskiden..





The Muppets filminden bahsederken eski çizgi filmleri falan biraz olsun anımsattım sizlere sanırım.
Bunun üzerine aklıma bir fikir geldi; eskilerden (80'ler/90'lar) hatırladıklarımı, özlediklerimi falan sizlerle paylaşmak istedim. Resimlerle biraz geçmişte yolculuk yapmak hiçte fena olmaz hani :)
Ufak bir araştırma yapmak istedim ama o kadar çok şey geldi ki aklıma filmler, oyunlar, oyuncaklar, yediklerimiz, içtiklerimiz derken koskocaman bir klasör doldurdum.. Madem bu kadar çok şey var sizlere birkaç ayrı post halinde bunları sunmak daha mantıklı bir fikirmiş gibi geldi bana. 
Öncelikle bu postumda ortaya karışık bir şeyler yapacağım..

Devamı gelecek :)

Hatırlatmak isterim ki henüz 19 yaşındayım ve hatırladıklarım birçok kişiye göre daha az ama yinede hoşunuza gidebileceğini düşündüm :)







Şu kocaman video kasetlerini hayal meyal hatırlıyorum mesela.
Hatta annemle babamın düğün kayıtları hala bu şekilde evin bir köşesinde duruyor.




Hatıra olarak sakladığım 1 koli kasetim var benimm :)
Bir de 
walkman tabiki.. 




Her çocuğun bir İş Bankası kumbarası olmuştur sanırım :)


Ahh bir de jetonlar vardı tabi :)



El sinemalarını hatırlayan var mı bilmem...
Ancak benimki hala duruyor :)  Filmlerini kaybetmişim keşke bir yerlerde bulabilsem..
Gören / Duyan / Bilen birileri varsa haber versin lütfen, İSTİYORUMM..






Ahh ahh.. Ne çok anım var bu Ayşegül'le ilgili :)
Kelimesi kelimesine her kitabını ezbere bilirdim, en çok sevdiğim de yukarı da gördüğünüz Küçük Anne :)
Bunu da İSTİYORUMMMMM..








Klasik boyalarımızdandı..
Hatırlayan var mı?




Zeytin ve Limon'u hatırlamayanınız yoktur herhalde :)


Bir de okuma fişlerimiz vardı..


Bu saatlerin mantığını hala çözebilmiş değilim :)
Önceden hemen hemen her evde aynı saatten vardı. Sanki gökten yağmış gibi her evde aynı saati görürdünüz..  Anneannemlerde vardı bir tane :)


Işıklı ayakkabı için ağlayan tek çocuk ben değildim değil mi?
Evet, ayakkabılarıma saatlerce sarıldığım da oldum :)



Ufacık şeylerden mutlu olan insanlar hala var mı bir yerlerde bilmiyorum ama eskilere dair tatlı anıları hatırlayanlar çok az..
"Ahh Ahh nerede o eski günler.." diyenler olsa da tüm bu güzellikler ( en azından çoğu ) tarih oldu gitti.. 


Eskilere dair güzel anılarınızı canlandıracak diğer postlar için takipte kalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...