_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

10 Temmuz 2012 Salı

Hediye Hazır, Sahibini Bekliyor :)



Evettt, hediye hazır ve sahibini bekliyor.. :) Son 5 gün ve ben çoook heyecanlıyım :) Acaba kazanan kim olacak, merak ediyorum. Şuan 75 geçerli hak var ve bu benim hiç tahmin etmediğim bir rakam oldu :) Çekilişe katılan herkese çooooooooook teşekkür ediyorum :) 

Hala katılmadıysanız : TIK

Daha önce de söylemiştim random vb. kullanmayacağım. Kaç hak varsa o kadar sayı yazarak tombala usulü çekeceğim ve o sayıda kim varsa kazanan kişi olacak :)  Umarım severek kullanacak birine çıkar :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...