_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

14 Temmuz 2012 Cumartesi

Hush Hush Serisi



Dün kendime 2 güzel hediye verdim :)
Geçen sene Becca FITZPATRICK'e ait Fısıltı kitabını okumuş ve kitaba resmen aşık olmuştum. Fantastik-Kurgu türünde oldukça sürükleyici bir kitap. Elimden düşürmedim desem yeridir :)   Serinin diğer kitaplarını da okumak için sabırsızlanıyordum ama okunmamış o kadar çok kitap var ki elimde gidip alamadım bir türlü. Dün Bakırköy'e gittiğimde bir kitapçıda görünce dayanamadım ve hemen kaptım :)  Öğrendiğime göre yakında 4. kitabı çıkacakmış :) Sabırsızlıkla bekliyorum..
Kitap hakkında tanıtım yazısı yazmayacağım, bunu çok iyi yapmış birçok kitap blogu var.
Ama Fantastik-Kurgu türünde kitapları okumayı sevenler için tavsiye edebilirim.





Fısıltı : serinin ilk kitabı, şuan Garfield^da :)

1. Fısıltı
2. Çığlık
3. Sessizlik


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...