_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

8 Temmuz 2012 Pazar

Portakal Kokusu :)

Pastelin kokulu ojelerinden aldığımı söylemiştim (tık) ve yine onlardan birini sürdüm :)  Mis gibi portakal kokuyor tırnaklarım :)  Rengini de çok beğendim diyebilirim, gerçekten çok hoş..  Bana mı öyle geldi yoksa gerçekten öyle mi bilmiyorum ama ojelerin koku yoğunlukları ve kalıcılıkları aynı değil sanırım.. Daha önce sürdüğüm çikolata + kahveli olanı çok daha yoğun kokuyordu ve 3-4 gün hiç azalmadan buram buram kokusunu aldım. Ancak bu portakallı olanın daha ertesi gün kokusu azaldı ve bugün 3. gün neredeyse hiç kokmuyor.. Bana tam olarak portakal kokusunu hissettirdiğini söyleyemem ama kokusunu çok sevdim :)

İşte bunlar da tırnağımdaki görüntüsü :


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...