_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

24 Ağustos 2012 Cuma

Film ≈ Cehennem Melekleri 2



Dün sinemadaydım..

Çooook uzun zamandır çıkmasını beklediğim ve en nihayetinde izleyebildiğim bir film.
İlkini izleyip bayıldığımı söylemiştim zaten :)
Birkaç sahnesinin daha da olağanüstü olduğunu söylemem gerekecek, şaşkınlıkla ve büyük bir hayranla izledim.
Bu çok daha iyi olmuş. Maddi ve manevi çok büyük yatırımlarla oluşturulduğu belli.
Lafı uzatırsam en ince ayrıntısına kadar anlatmaktan korkuyorum :D
Ne söylemem gerektiğini bilmiyorum ama İZLEYİN İZLEYİN İZLEYİN İZLEYİN :)

Tanıtım:


Yapım:
2012 - ABD,
Tür:
Aksiyon,  Macera,
Süre:
102 dakika
Yönetmen:
Simon West,
Oyuncular:
Jason Statham, Bruce Willis, Jet Li, Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger, Jean-Claude Van Damme, Scott Adkins, Liam Hemsworth, Dolph Lundgren, Terry Crews, Chuck Norris, Charisma Carpenter, Randy Couture, Nikolette Noel, Novak Djokovic,
Müzisyen :
Brian Tyler,
Senaryo:
Sylvester Stallone, David Agosto,  Ken Kaufman,
Yapımcı:
Boaz Davidson, Avi Lerner, Danny Dimbort, Trevor Short, Kevin King Templeton


Özet : 
Bay Church için oldukça basit bir işi aldıktan sonra, Expendables’ın plânları yanlış gider ve içlerinden biri, rakip bir paralı asker olan Jean Vilain tarafından öldürülür. Expendables, yeni üyeleri Billy the Kid ve Maggie ile ölümcül bir silâhı durdurmak ve kardeşlerini öldüren caniden intikam almak için düşman bölgesine doğru yola çıkar.









İyi seyirler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...