_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Film ≈ Yes Man :)

Geçen gün öyle berbat bir haldeydim ki; beni Eyfel Kulesi'nden aşağı atsalar daha iyi yani..  Sıcaktan bunalmışım, içimde ne idüğü belirsiz bir sıkıntı var üstüne moronun biri (evet, argo anlamda bir moron..) cinlerimi tepeme çıkardı..
Ne yapacağım diye kara kara düşünürken bir yandan da  arkadaşım (ortim, benim için çok çok çok değerli biri, nasıl tarif edilir ki..?  o_O ) ile konuşuyordum ve bana film önermesini istedim :)  Önerileri iyidir yani.. Birkaç seçenekten sonra "mutlaka izle" dediği filmde karar kıldım...
Imms bir Jim Carrey filmi :)
NOT : Bir filmi izlemeden önce yapım / yapımcı / oyuncular falan iyi bir kontrol edilir :D
Örneğin Fransız filmlerinden (genelinden) nefret ederim.. Ya da "aaaa X de mi oynuyor" dediğim filmleri mutlaka izlerim.. Biliyorum sadece bir oyuncunun o filmde oynuyor olması, filmin iyi olacağı anlamına gelmez ama bazı oyuncular vardır ki oynadıkları her film iyidir.. (kendi düşüncem elbet..)
Sonra başladım filmi izlemeye :) Evet evet çoooooooook iyi bir film :) Kafamı dağıtmakla kalmadı beni gülümsetmeyi başardı..
Çok fazla şey söylemeli miyim bilmiyorum ama gerek olduğunu da pek sanmıyorum.. Oldukça başarılı ve izlenmesi gereken bir film..








Tanıtım


Yapım: 2008 - ABD, Avustralya,

Tür: Komedi, Romantik,

Süre: 104 dakika

Yönetmen: Peyton Reed,

Oyuncular: Bradley Cooper, Zooey Deschanel,  Molly Sims, Sasha Alexander, Luis Guzmán, Fionnula Flanagan,  Danny Masterson, Roni Meron, Carrie Reichenbach, Jenn Gotzon,  John Cothran Jr., Patrick Labyorteaux, Jamie Denbo, John Michael Higgins, Graham Shiels, Whit Anderson, Rocky Carroll, Lisa Long, Peter Giles, Rebecca Corry, Anna Khaja, Kai Lennox, Shelby Zemanek, Sean O'bryan, Maile Flanagan, Pride Grinn,  Kerry Hoyt, Lance Wesley,  John Pagano, Brandon Walter, Alfred De Contreras, Cecelia Antoinette, Rhys Darby, Matt Miller, Brent Briscoe, Heidi Herschbach, Spencer Garrett, Karen Bankhead

Müzisyen : Mark Oliver Everett, Lyle Workman,

Görüntü Y.:  Robert D. Yeoman,

Senaryo: Jarrad Paul, Nicholas Stoller, David Iserson, Andrew Mogel, 

Senaryo (Kitap): Danny Wallace

Yapımcı: Jim Carrey, David Heyman, Bruce Berman, Richard D. Zanuck,




Özet


Filmde Jim Carrey, kendi kendine yardım programına yazılan Carl Allen adlı bir adamı canlandırıyor. Söz konusu program tek ve basit bir ilkeye dayanmaktadır: Her şeye “evet” demek. İlk başta, evet gücünü açığa çıkarmak Carl’ın hayatını inanılmaz ve beklenmedik biçimlerde değiştirir, ama çok geçmeden anlar ki hayatını sonsuz olasılıklara açmanın bazı olumsuzlukları da olabilmektedir.




Fotoğraflar







İYİ SEYİRLER

2 yorum:

  1. jim i sseverim komedide üstüne yoktur :) bunuda izlencekler arasına koyabilirim.

    canını her ne sıktı isede boşver hayatımızda çıkıyor moronlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.. geçti gitti işte :)
      şimdiden iyi seyirler diliyorum, umarım beğenirsin :)

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...