_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Fimo

Evet, facebookta bahsettiğim cicilerim bugün elime ulaştı :)
Yine ben uyurken gelen bir kargo...





Paketin içinden çıkanlar.. :)



Aslında sanırım küçük bir hata yapmışım :)
Beyaz olanı daha büyük sanıyordum zaten facebookta da "Aslında almayı düşündüğüm daha çok renk vardı ama kalan renkler arasından bunları gözüme kestirdim.. Beyaz olanı diğerlerine göre daha büyük; en azından içine boya katarak farklı renkler elde edebilirim diye düşündüm :)"   demiştim..
Meğerse sadece 1 gr fark varmış :D
Neyse artık sonradan tekrar sipariş veririm..



Görüldüğü gibi 5 farklı renk siparişinde bulundum..



Merak edenler / Bilmeyenler için:
Fimo, fırında pişen bir seramik hamuru. Aslında polimer kil olan bu malzemenin markası ancak genel olarak hepsi fimo olarak adlandırılıyor. Bunlar dışında bir de havayla sertleşen seramikler de var. Yani açıkta bıraktığınızda yavaş yavaş sertleşiyor ve fırında pişen ile aşağı yukarı aynı oluyor ancak ben bunları denemek istedim. Aslında detaylı şeyler yapacaksanız havayla sertleşenlerin çok daha kullanışlı olduğu söyleniyor ama pek fikrim yok.

  

Henüz denemediğim için çalışmalarımı ya da deneyimlerimi paylaşamıyorum.

Kullanan, deneyen birileri varsa önerilerinize / örneklerinize / fikirlerinize açığım :)


Pek yakında çalışmalarımı da sizlerle paylaşmayı umuyorum..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...