_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

30 Ağustos 2012 Perşembe

Gratis Alışverişi



Bugün kardeşceğizle birlikte Forum İstanbul'daydık..
Dönüp dolaşıp kendimi Gratis'te buldum :)



Bu şampuan ve saç kremini birçok blogda görüyordum ama deneme şansım olmamıştı. Hazır şampuanım da bitmişken bunları denemeye karar verdim.

1) Nude Hacimlendirici Şampuan : 13.90 TL

2) Nude Hacimlendirici Saç Kremi : 15.90 TL


Henüz kullanmadığım için hiçbir yorum yapmıyorum.. En azından yarıladıktan sonra yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.. 



3) Essence French Glam : Bu tırnak stickerlarına şu sıra takmış durumdayım :)  4.49 TL'ye diğerlerinin yanında yerini aldı..


4) Essence Siyah Jel Eyeliner : Daha önce jel eyeliner denememiş biri olarak merakıma yeni düştüm ve aldım. Bakalım kullanmayı becerebilecek miyim :)  Kendisi 9.99 TL


5) Maybelline The Colossal Volume Express Mascara : Sanırım bu harika ürünü duymayan, bilmeyen kalmamıştır. Kullandığım Max Factor rimel bittiği için aldım :)    12.90 TL

6) Kalyon Oje Çözücü : İlk defa kullanacağım. Bakalım gerçekten bahsedildiği kadar iyi mi?   4.25 TL





Kullandıkça yorumlarımı sizlerle paylaşacağım :)






2 yorum:

  1. ben bu şampuandan memnunum...inşaAllah siz de memnun kalırsınız ;)

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...