_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

23 Ekim 2012 Salı

Ürün İncelemesi : Gratis Eklips Blender Makeup Sponge

Forum İstanbul Alışverişimde Gtaris'ten aldığım "Eklips Blender Makeup Sponge" (Fondöten Süngeri) tanıtım yazımı ancak bugüne bırakabildim.




Fotoğraflardan da anlayabileceğiniz gibi ürünü denedim :)
Denemeden önce fotoğraflamıştım ancak fotoğraflar silinmiş ve tekrar çekmek zorunda kaldım.






Süngerin avuç içi kadar bir büyüklüğü var.




Görüntüsü oldukça hoşuma gitti. :)
Üstelik kullanım açısından da fazlasıyla rahat..




Geniş tarafını küçük tampon hareketleriyle tüm yüzüme fondöteni uygulamak için kullanıyorum.




İnce tarafı ise kapatıcı uygulamak için ya da geniş tarafıyla fondöten süremediğim yerlere ulaşmak için kullanıyorum.

Süngeri hafif nemliyken kullanmak daha iyi sonuç veriyor.
Fırçayla uygulamaya göre çok daha doğal bir görünüm kazandırıyor ve fondötenin cilt ile bütünleşmesine yardımcı oluyor.
Fırçayla uygulamaya göre biraz daha uğraştırıcı; üzerine daha az ürün almanız gerekiyor ve yavaş/tampon hareketleriyle uyguladığınız için biraz daha fazla zamanınızı alıyor.
Tekrar alabileceğim, memnun kaldığım bir ürün :)



2 yorum:

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...