_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

10 Ekim 2012 Çarşamba

Ojelerim ve Düzenlenmesi 1

Daha önce blogda sizlerden yardım istemiştim (tık)
Ve en sonunda ojelerimi bir ayakkabı kutusunda saklamaya karar verdim.
Şeffaf ayakkabı kutularından henüz bulamadım ama o zamana kadar evdeki herhangi bir ayakkabı kutusuna yerleştirdim.


Evet, çokta fazla ojem yokmuş :)
Bu fotoğrafı facebook sayfamda paylaşmamın ardından birkaç arkadaşım ojelerle ilgili bir yazı hazırlayabilirsin deyince kolları sıvadım :)

Sizleri fotoğraflarla baş başa bırakıyorum..

DİKKAT ÇOK FAZLA FOTOĞRAF VE OJE İÇERİR :)









2 yorum:

  1. Uff evet ya ojeyı koyacak yer sorunsalı diye bir gercek var. Benimkiler dondurma kabının içinde duruyorlar :))

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef.. yaklaşık 50-60 tane falan ojem var ama yinede yer bulamıyorum :(
      daha fazla ojesi olanlar ne yapıyor acaba :D

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...