_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

26 Kasım 2012 Pazartesi

Mim :)

Alfabenin 'E' Harfi beni mimlemiş :)
Minik bir mim, yapmamak olmazdı :)

Favori 3 Ürün ?


Bittikçe tekrar tekrar alacağım ürünler kendileri :)
Avon'un saç serumunu aldığımdan beri kullanıyorum ve bitmek üzere..
Çoooooooooooooook memnunum :)
Blistex ile ilgili zaten blogumda bir yazı var (tık) bittikçe alıyorum :)
Essence gel eyeliner kullandığım ilk gel eyeliner olma özelliği taşıyor ve kendisine aşığımmm :)



Memnun Kalmadığım 3 Ürün ?


3'ü de Avon'a ait..
Aslında memnun kalmadığım ürünleri elimde tutmam ama elimde kalanları bir araya getirdim..
Avon'un siyah eyelinerı ne zamandır var bilmiyorum ama hiç sevmiyorum, elim gitmiyor..
Rengini bile güzel veremeyen bir ürün maalesef..
Super Curlacious rimel yine Avon'un sevmediğim ürünleri arasında yer alıyor..
Meyveli lip balmlarını ise sadece bitirmek için kullanıyorum şuan..
Nemlendirmesinden memnun değilim ama tadı için aynı şeyi söyleyemem :D



Ben de bu postu okuyan herkesi mimlenmiş sayıyorum :)
Eğer bu mim'i daha önce yaptıysanız ya da benden görüp yapacak olursanız (mimlendiğiniz için) lütfen yorum bırakın ki bende sizin mimlerinizi okuyabileyim :)





1 yorum:

  1. http://makyajvehersey.blogspot.com/2012/12/mmerweden-mim.html

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...