_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

6 Aralık 2012 Perşembe

China Glaze ve Rimmel London ( I Love Lasting Finish 500 Disco Ball)

Oje denildiğinde akan sular duruyor benim için :)
China Glaze ojelerini bilmeyen yoktur.
Benim de elimde bu ojelerden 2 adet mevcuttu.
Kozmetiksite.com adresi üzerinden ulaşabileceğiniz bu ojelere bir yenisini daha ekledim.
Elimde hep benzer tonlarda ojeler olduğundan bu sefer farklı bir seçim yaptım..



Kargom bugün geldi..




Ürün gönderimi konusunda gerçekten çok titizler..


Ürün hasarsız bir şekilde elime ulaştı..




Gelir gelmez sizlerle paylaşabilmek için denedim..


Fotoğraflar








Ürünün kuruma süresiyle ilgili bir şey söylemeye bile gerek yok, gayet başarılı.
Rengini çok iyi veriyor.
Tek katta bile şişedeki rengi elde edebiliyorsunuz ancak ben (alışkanlık) 2 kat uyguladım..
Daha önceki denemelerimden gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki, kalıcılıkları çok iyi.
Tırnak ucunda soyulmalar olmuyor.
Bu özelliği içerisinde çini kili kullanılmasından kaynaklanıyormuş.
Bu ojeler gerçekten çok güzelll :)
Ayrıca renk yelpazesi en geniş markaymış :)
Ojeleri incelemek isterseniz Kozmetiksite.com'u bir ziyaret edin :)




2 yorum:

  1. Ben Tanaçan ve Sevil den alışveriş yapmamaya dikkat ediyorum canım .Çünkü bu yurtdışı yasağının en büyük sorumlusu bu iki kurum. Ürünleri KDV GÜMRÜK derken 2-3 katı fiyata satıp karlarına kar eklemek için yaptıkları bu gereksiz durum yüzünden düşman oldum dahi diyebilirim.

    Sen ojelerini güzel günlerde kullan, sevgilerle ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle teşekkürler :)
      evet ürünleri çok yüksek fiyatlara sattıkları doğru, Türkiye'deki ojelerle kıyaslarsak bu oran çok daha fazla göze batıyor. ancak birçok yönden artıları da olduğu kesin. alışveriş yapıp yapmamak ayrı bir konu / tercih meselesi tabi ki ama sırf çalışanlarının hassasiyeti için bile takdir ettiğim bir gerçek.

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...