_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

7 Aralık 2012 Cuma

Film ≈ The Twilight Saga : Breaking Dawn Part 2 / Alacakaranlık Efsanesi: Şafak Vakti Bölüm 2

Eğer blogumu düzenli takip edenlerden biriyseniz geçen cumartesi (1 Aralık) Garfield'la birlikte sinemaya gittiğimizi de bilirsiniz (tık)   :)
Gecikmiş bir post olsa da yazmak istedim..
Aslında (yine blogumun düzenli takipçisiyseniz bileceğini gibi..) yeni çıkan filmleri izleme/ kitapları okuma gibi bir huyum pek yoktur.
Aradan zaman geçmesini iyi/kötü yorumların unutulmasını beklerim.
Ancak sinemada film izlemek istiyorsam bu düşüncemi gerçekleştirmek pek mümkün olmuyor tabi ki..
Alacakaranlık serisi benim için özeldir..
Bütün kitapları ve DVDleri (şafak vakti bölüm 2 hariç) bende mevcut..
Hatta bir gün içerisinde ilk filminden başlayarak seriyi arka arkaya izlemişliğim de çok vardır.
Kelime kelime ezberlemiş durumdayım :)
Neyse efendim, gelelim son filmine..
Bana kalırsa bu son film diğerlerine göre biraz geride kalmış..
Ya da en azından benim beklentilerim çok yüksek olduğu için bana öyle geldi..
Gerçi izleyen arkadaşlarımdan da aynı yorumları almıştım.
Ancak filmi izleyen herkes gibi benimde beğenimi toplayan bir sahne oldu elbetteki :)
İzlemeyenler ve izlemek isteyenler olabileceği için açıklamada bulunmuyorum :)
Çok kötü / berbat yorumlarına katılmamakla birlikte; süper / harika da diyemem..
Benden 7/10 aldı :)



Yapım: 2012 - ABD, 
Tür: Dram,  Fantastik,  Macera, 
Süre: 129 dakika
Yönetmen: Bill Condon
Oyuncular: Kristen Stewart , Robert Pattinson, Ashley Greene, Taylor Lautner, Dakota Fanning....
Senaryo: Stephenie Meyer ,Melissa Rosenberg, John P. Duffell, 
Yapımcı: Bill Bannerman


Filmin Özeti
Efsanenin son filminde heyecan doruğa çıkıyor. Bella and Edward'ın kızı Renesmee doğduktan sonra,  Cullen’lar Renesmee’yi ve tüm aileyi Volturi ile karşı karşıya getirecek bir yanlıştan korumak için diğer vampir klanlarını  bir araya getirme çabasına girerler.



Fotoğraflar












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...