_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

14 Aralık 2012 Cuma

Süper Fırsat

İnternet alışverişlerim sadece kapıda ödeme olan sitelerden yaptığımı biliyorsunuzdur artık.
Bu sitelerden biri de "http://www.yakaladinyakaladin.com/"
Önceleri daha sık alışveriş yaptığım bir siteydi ancak artık ihtiyacım olabilecek çok fazla ürün bulamıyorum.
Bir süredir "Günün Fırsatı" olarak çeşitli ürünleri 1TL den satışa koyuyorlar..
Amaç ellerindeki fazla ürünleri tüketmek ve yeni ürünlere yer açmak-mış
Her gün düzenli olarak takip ettiğim sitelerden biri olduğu için de bu fırsatları ilk görenlerden biri oluyorum.

Siparişlerim dün geldi ..



Bu saklama kaplarını daha önce görmüştüm sitede.
İlk geldiğinde 30 TL civarında bir fiyata satılıyordu.
Sonrasında 20 TL'ye kadar düştü..
Geçen gün 1 TL olarak görünce resmen kahkaha attım :)
Çünkü daha önce 2 kere sipariş vermiştim ancak farklı ürünlerle birlikte sipariş verdiğim ve o ürünlerden vazgeçtiğim için iptal etmiştim..
İyi ki de iptal etmişim :)


Tabi ki doğruuu çeyize :)


Tahmin ettiğimden çok daha sağlam / iyi bir plastiği var..
Şuan sitede satışı devam ediyor..
34 Parça olan 12.90 TL (tık)
10 Parça olan 5.90 TL (tık)
Bir de 49 parçalık farklı bir model var, 19.90 TL (tık)


Diğer aldığım ürün ise Hair Bean Saç Düzeltici Tarak..
Çok met ettikleri için merak edip aldım..


Dün denedim ve gerçekten söylendiği gibi daha az saçımın dökülmesini sağladı..
Üstelik ince telli saçlarım olduğu için duştan sonra taramak işkence oluyordu ama bu tarakla çok kısa sürede taradım..
Hala satışı devam ediyor..
7.90 TL (tık)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...