_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

21 Aralık 2012 Cuma

Yeni Bir Mim :)


MAKYAJ VE DİĞERLERİ blogunun sahibi beni mimlemiş :)
Yapmamak olmaz tabii..

En Sevdiğim Blogger:


Aslında bu soru için çok fazla isim sayabilirim ancak benim için en özel olanı yazmak daha doğru olacaktır sanırım.
Takip etmeye başladığım ve blog açmama sebep olan blogger :)


En Sevdiğim Aksesuar : 


Kolyem ve yüzüğüm hiç çıkarmadığım aksesuarlarımdır ancak saat takmayı da çok severim :)


En Sevdiğim Hayvan : 


Bütün hayvanları çok severim ancak bir "en" belirlemem gerekirse sanırım köpek..
Fotoğraf : Karamel & Badem


En Sevdiğim İçecek : 


Kesinlikle çay :)


En Sevdiğim Tatlı : 


Kesinlikle tam bir çikolata delisiyim :)
Yoğun bir şekilde çikolata tadını alabileceğim her şeyi severim :)


En Sevdiğim Yemek : 


Bizim evde patates kızartmasız gün geçmez :)
Hatta günde 2-3 kere patates kızartıldığı bile olur :)


En Sevdiğim Film : 



Aslında çok var ama sanırım en özeli Alacakaranlık Serisi. 


En Sevdiğim PC Programı : 


Picasa çok sık kullandığım bir programdır..


En Sevdiğim TV Programı : 

Çok uzun zamandır TV bile açmıyorum o yüzden es geçiyorum..

En Sevdiğim Renk : 


Mavi ve tonları hem en sevdiğim hemde uğurlu rengimdir..

En Sevdiğim Çizgi Film Karakteri : 


Sizce açıklamaya gerek var mı? 
:)


En Sevdiğim Yazar :

Yazar / Şair olarak hem Türk hem yabancı birkaç isim sayabilirim;
Özdemiz Asaf
Pucca
Canan Tan
Louis Aragon
Becca Fitzpatrick
Khaled Hosseini
Elizabeth Hoyt



Ben de okuyan ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum :)



5 yorum:

  1. bu mimi ilk defa gördüm,okuması çok eğlenceliydi:)

    YanıtlaSil
  2. Yaptığın için çok teşekkür ederim:D

    YanıtlaSil
  3. Aahhh o patates kızartmasını gördüm yaa nası canım çekti şuan,yanına da biranı açacaksın oh oohhh :/ :)

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...