_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

10 Ocak 2013 Perşembe

Flormar Deluxe Cashmere Lipstick Stylo : DC24



Yurtiçi Kargonun sorumsuzluğu yüzünden geri gönderilen kargoma bugün kavuştum :)




Flormar facebook sayfasında Renkli Cuma adında bir etkinlik yapıyor..
Bu etkinlikte bir ürün belirleniyor ve o ürünü kazanabilmek için sorulan soruya doğru cevap vermek zorundasınız.
Doğru cevap verenler arasında bir çekiliş yapılıyor ve birkaç kişiye belirtilen ürün yollanıyor..
Ben de denk geldikçe bu etkinliğe katılanlardanım.
Ancak sonuçlar açıklanmadığı için kazandığımdan haberim yoktu..
Etkinliğe katılmadan önce bir adres belirtiyorsunuz ve eğer kazanırsanız o adrese 15 gün içerisinde ürününüz yollanıyor..
Benim katıldığım / kazandığım bu etkinlik 25 Aralık-1 Ocak tarihleri arasında yapılmıştı ve çok büyük bir hevesle cevaplamıştım soruyu..




 Deluxe Cashmere Lipstick Stylo rujlarından daha önce DC23 (tık) numaralı rengi almıştım ve bayılmıştım :)




Etkinlikte de bu rujlardan verildiğini görünce çok sevinmiştim :)



Bana yollanan rengi DC24 oldu..
Aynı renk denk gelmediği için çok sevindim :)




Rujun ambalajına zaten bayılıyorum; inanılmaz kaliteli ve şık görünüyor..
Ehh bir de aşık olduğum tonlarda bir ruj gelince bayılmamam mümkün mü :)
Şu rengin güzelliğine bir bakın..
Ayrıca belirtmem gerekirse seride en çok satılan renk DC24'müş..




Rujun yapısı çok yumuşak..
Kalıcılığını beğeniyorum..
Ayrıca dudak kalemi ile kullanarak çok daha kalıcı kılmanız mümkün..




Ancak tuhaf bir şekilde rujlar sürüldüğünde göründüğü gibi koyu bir renk vermiyor..
Yani ruju incelediğinizde gördüğünüz renk ile sürdüğünüzde gördüğünüz renk arasında fark var..
Bire bir rengini elde edemiyorsunuz..
O yüzden almak isterseniz kesinlikle swatchlarını yapmadan rujlara atlamayın :)
Sanırım bu rujların 10 rengi var..
(DC21 - DC30 arası)
Gözüme kestirdiğim 2-3 renk daha var, en kısa zamanda almak için sabırsızlanıyorum :)

Bu rujlara 15.50 TL gibi bir fiyata sahip olabilirsiniz..

Flormara bu güzel hediyesi için teşekkür ediyorum 

7 yorum:

  1. güle güle kullan, rengi çok tatlı rujun^^ yurtiçi kargo gerçekten uzak durulması gereken bir kargo firması, kaç kez şikayet etmeme rağmen hiç bir değişiklik olmuyor, oldukça sorumsuzlar, gerçekten sözlerinde hiç durmuyorlar, yurtiçi kargo diyince kan beynime sıçrıyor! o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :)
      aynen öyle yurtiçi kargoyla ilgili çok büyük sorunlarım olduğu kesin. hatta bugün gelen kişiyi fırçalamayı düşünüyordum ancak bizim mahallenin görevlisi gelmemiş.. zaten şube müdürüne şikayet ettim kendisini.. arkadaşını yollamış. gelseydi kesinlikle elimden çekerdi. bana kalsa asla tercih etmem ama maalesef bazı firmaların anlaşması var, kargo seçimi yapma şansımız olmuyor..

      Sil
  2. bu etkinlik her cuma mı yapılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen hemen her cuma oluyor :) arada atlandığı haftalar yok değil ama genelde var :)

      Sil
  3. Yeni yıla özel blogumda hediye veriyorum.Gelirsen sevinirim;):)http://www.catchtheitgirl.com/2013/01/hediye-cekilisi-icin-hemen-bloga.html

    YanıtlaSil
  4. Ruj çok güzel görünüyor!!! Güle güle kullan! :)

    http://makyajmanya.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...