_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

2 Ocak 2013 Çarşamba

İyi ki doğdun Barış Manço


Bir insan düşünün; 7'den 77'ye herkesin sevgilisi.. 
Ölümünün ardından yıllar geçse de hala ilk günkü gibi hatırlanan..
Barış Manço kesinlikle o insanlardan biri..


Hani bir programı vardı "Adam Olacak Çocuk"
Eminim benim gibi birçok çocuk o program sayesinde öğrenmiştir diş fırçalamaktan tutun da sütün, peynirin yararlı olduğuna kadar birçok bilgiyi..
Çok iyi hatırlıyorum "Bende katılmak istiyorum" diye (tabiri caizse) evin içinde tepindiğim günleri :)
Bir gün oturup büyük bir keyifle güzel bir resim çizmiştim.
Annemle oturup güzel bir mektup yazmıştık ve yollamıştık.
Sonunda programa bende katılabileceğim diye sabırsızlıkla beklerken programın sonlandığı haberiyle yıkılmıştım.
Sonradan teyzemden öğrencim Barış abimizin (abimiz diyorum çünkü hepimizin abisiydi kendisi) çok hasta olduğunu.
"Hastanede yatıyormuş, gittim konuştum." demişti ve beni teselli edebilmek için "İyileşince tekrar devam edecekmiş programa" diye eklemişti.
Gerçekten de gidip konuşmuştu kendisiyle.
Evinin yakınlarındaki bir hastanede yatıyordu.
Bir süre sonra yine teyzemden aldım o haberi..
Şaka demesini o kadar çok istedim ki..
Günlerce şarkılarını dinleyerek ağladım..
Eski programlarını yayınlıyorlardı televizyonda; tekrar tekrar izledim..
"Onu o halde göreceğim aklıma gelmezdi; saçlarını, sakallarını kesmişler.. Öylece yatıyordu.. Hala inanamıyorum" diye teyzem, anneme anlatırken inandım gerçek olduğuna..
Gizli gizli onları dinledikten sonra duyduklarım daha da üzmüştü beni..
Nasıl kıymışlardı ki o güzelim saçlarına, sakallarına..
Ağladım..
Daha çok ağladım..
Hala şarkılarını dinlerken / söylerken içim acır..

Neyse..

Bugün, o güzel ve değerli insanın doğum günü..
Daha fazla hüzünlü şeylerden bahsetmeden sonlandırayım bu yazımı..




Son zamanlarda nedendir bilmem dilime dolandı bu güzel şarkısı :)
Ayrıca 7'den 77'ye programı ile de gittiği her yere bizleri de götürmesi ne hoştu..





Her bayram sadece benim aklıma gelmiyordur bu şarkı değil mi?




O zamanlar en sevdiğim şarkılarından biriydi.
Gerçi hala da öyle..




Bence fazla söze gerek yok..
Bu şarkıyı bilmeyen yoktur değil mi :)




Bakın burada ne varmış :)




:)


Devam edersem bu yazının sonu gelmeyecek sanırım :)
Şarkıları arasından seçim yapmak hiçte kolay değil..

İyi ki doğdun Barış abi..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...