_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

15 Ocak 2013 Salı

Ürün İncelemesi : Essence I Love Stage Eyeshadow Base



2012'nin son alışverişinde aldığım ve yazısını yazmak için düşüncelerimin netleşmesini beklediğim bir far bazı kendisi..
Ben far insanı değilim pek. Ancak bir süredir blogların ve youtube kanallarının etkisiyle ilgim arttı.
Madem far kullanmaya başladım herkeste gördüğüm bu ürünü de denemeliyim diye düşündüm..
Açıkçası çok merak ediyordum..



4 ml ve 6 ay kullanım ömrü olan bir ürün..
Ancak her gün kullansanız bile 6 ayda bitecek gibi değil..
Ben ürünlerin arkasındaki kullanım ömürlerini çok fazla dikkate alan biri sayılmam açıkçası ancak buna dikkat edenlerden biriyseniz bu ürünün 6 ayda bitmeyeceğini de bilmeniz gerekiyor..
Ürünü sadece far bazı değil de kapatıcı olarak kullananlar da var..
Malum göz çevresi yüzümüzün en hassas bölgesidir ve gözümüz için kullandığımız ürünleri yüzümüzün herhangi bir bölgesinde kullanmak çokta sakıncalı değildir..



Gloss görünümünde bir ürün..
Bu sayede uygulama kolaylığı sağlıyor..



Oldukça akışkan bir yapıda diyebilirim..
Bu özelliği kolay dağılmasını sağlıyor..



İlk başta renk olarak çok turuncu olduğunu düşünmüştüm.. 
Cilt tonumla bütünleşme ihtimalinin olmadığını düşündüm diyebilirim :)



Ürün yeterince dağıtıldığında bir süre sonra tamamen cilt tonunuzu dengeliyor ve cildinizle bütünleşiyor..

* Kapatıcı formunda bir ürün..
* Cilt tonunuzla tamamen bütünleşiyor.
* Çok küçük bir miktar bile büyün göz kapağınıza yetiyor..
* Yağlı cilt kapaklarınız varsa tavsiye etmem.. Bir süre sonra çizgilenme yapabilir..
* Birçok blogun şikayeti bir süre sonra ürünün çizgilenmeye ve yağlanmaya sebep olması. Ancak bu ürünün yanlış kullanımından kaynaklanıyor sanırım. Başlarda aynı sorunu bende yaşadım. Ürün fazla kullanıldığında bu sorunlar çok normal.. Çok çok küçük bir miktar kullanmanız gerekiyor..
* Ürünü kapatıcı olarak göz altlarınıza da kullanabilirsiniz.
* Ben üzerinden pudra ya da ten rengim ile uyumlu bir far ile geçerek ürünü sabitlemeyi tercih ediyorum. Böylece kalıcılığı artmış oluyor ve yağlanmayı engelliyor..
* Farların renklerini çok daha belirginleştiriyor..
* 8.50 TL'lik bir fiyatı olduğu düşünüldüğünde başarılı bir ürün..


Görseller








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...