_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

1 Şubat 2013 Cuma

Mim :)



bir makyaj blogu yazarı işte beni mimlemiş :)
Kendisine teşekkür ediyorum..

Burcunuz nedir?
Kova :)
Hemen hemen tüm özelliklerini taşıyorum..
02.02.1993 doğumluyum..
Evet, yarın doğum günüm :)

Evde en çok hangi eşyayı kaybedersiniz?
Kimse dokunmadıkça eşya kaybetme huyum yoktur :)

Dönüp dönüp okuduğunuz bir kitap var mı?  Varsa nedir?
İki kez okuduğum bir kitap olmadı bu güne kadar..

Dışarı çıkarken yanınıza almadığınızda rahatsız olduğunuz bir eşyanız var mı?
Telefonum :)

En sık kullandığınız makyaj malzemesi nedir?
Kesinlikle maskara..

Yolda giderken biri size laf atsa tanışmak istese ne yapardınız?
Genelde duymamış gibi yaparım :)

En çok kullandığınız aksesuar nedir?
Aksesuar değiştiren biri değilim..
Yüzüğüm, saatim ve kolyem sürekli benimledir..
Zaman zaman kolyemi ve saatimi değiştirdiğim oluyor..

Blog yazmaya nasıl karar verdiniz?
Daha önce de defalarca kez bahsettiğim gibi benim ilk takip etmeye başladığım ve en çok sevdiğim blog Yolun Neresindeyim ..
Blog yazmaya başlamamın sebebi de tabi ki Sergül (Serrose) abla oldu :)

İzlediğiniz ve etkisinde kaldığınız bir film var mı?
Çooookk...
Babam ve Oğlum, İncir Reçeli bunların başında gelir sanırım..

Günde kaç saat bilgisayarda vakit geçirirsiniz?
Neredeyse bütün günüm bilgisayar başında geçiyor..

En sevdiğiniz renk nedir?
Mavinin her tonu.

Şu an tırnaklarınızda hangi oje var?
Pastel 29


  
Bu mim'i yapmayan ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...