_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

24 Şubat 2013 Pazar

Minik Alışveriş



Alışveriş yazımdan önce minicik bir şey eklemek istiyorum :)
Birçok blogger / vlogger her yerde Rimmel London'ın Kate Moss 107 numaraları rujunu arıyor / arıyordu.
Ben de onlardan biriydim kesinlikle..
Deli gibi her yerde aradığım ancak bulamadığım bu ruja Zuzu^m sayesinde sahibim artık :)
Kendisi Edirne'den sırf benim için bu ruju aldı ve ulaştırdı :)


Dünya güzeli bu rujdan artık benim de var :)

Şimdi gelelim alışverişimize..

Bugün çok minik bir alışveriş yaptım ve sizlerle paylaşmak istedim..


Sadece Cover Stick kapatıcı almak için uğradığım Essence standından XXXL Shine gloss ve Home Sweet Home koleksiyonuna ait 01 numaralı allık da eklendi :) 
Home Sweet Home koleksiyonuna ait 02 numaralı turuncu allığı arıyorum ne zamandır ancak bulamıyorum.
Aslında her gittiğimde sadece farlar kalmış oluyordu..
Bu sefer 01 allığından 3 adet kaldığını görünce, pembe allık sevmesem de denemek istediğim için aldım.
(Sadece merak :) .. )


Blistex lip balmım bitmişti ve koşa koşa yenisine sarıldım :)
Kış için vazgeçilmezim...
Bir de Emily 208 dudak kalemi, her ne kadar dudak kalemi niyetine kullanmayacak olsam da..



Fiyatları da bu şekilde..


Malum 8 Mart Dünya Kadınlar Günü yaklaşıyor.
Büyük olasılıkla önümüzdeki hafta indirimler olacaktır..
Aklımda birkaç şey daha var, gidebilirsem :)


4 yorum:

  1. rujun rengine bayıldım ! güle güle kullan hepsini. cover stick'in yazısını beklemekteyim ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)
      tabi ki denedikten sonra yazısını yayınlarım :)

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...