_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

22 Nisan 2013 Pazartesi

Geri Döndüm, Minik Bir Özür ve Teşekkür..

Bir süredir blogdan uzak kaldığımın farkındayım..
Mail atıp soranlara çok teşekkür ederim.
Hiçbir sorun yok ve blogumdan vazgeçmedim :)
Çok yoğun bir dönemdeyim ve üstüne bir de vizelerim eklenince çok sevdiğim blogları bile takip edemez oldum.
Aradaki açığı yavaş yavaş kapatarak yeni yazılarla geri dönüş yapmayı düşünüyorum.
Fırsat buldukça birkaç yazı biriktirip en azından 2 günde bir yayınlayarak sizlerle birlikte olmaya devam edeceğim.Şu sıralar instagram'da biraz daha fazla vakit geçiriyorum açıkçası..
İsteyenler İnstagram üzerinden takip ederek biraz daha fazla bilgi sahibi olabilirler..

İnstagram : mmerwe_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...