_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

30 Nisan 2013 Salı

Minicik Alışveriş


Beni instagramdan takip edenler, dün akşam saatlerinde bu fotoğrafı görmüşlerdir :)
Çok minik bir alışveriş yaptım yine..

Havalar ısınmaya başladığı için fondötenin yerini BB krem almalı diye düşündüm..
İlk BB krem deneyimim için Garnier'i seçtim..
Fiyatı 14.75 TL..
Kullandıktan sonra düşüncelerimi paylaşabilirim.

7'li tırnak törpüsünü uzun süredir istiyordum, sonunda bulabildim.
1.90 TL

Robyem lipbalm / lipgloss bloglarda gördüğüm ancak Gratis'e gittiğimde hiç karşılaşmadığım bir üründü.
Sadece görüntüsü için satın alındı :)
6.50 TL

Flormar 420 yaz için çok uygun olduğunu düşündüğüm renklerden biri..
Şuanda da tırnaklarımda var, severek kullanacağım bir renk.
2.00 TL


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...