_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

5 Nisan 2013 Cuma

Zuzu'ya "Ay Çok Şirin" Hediye :)

Evet, dün zuzu*m'un doğum günüydü.
Kendisi şuan okuduğu için (Trayka Üniversitesi) Edirne'de..
Geçen sene yanına gidemeyince çok üzülmüştüm ve Garfield'la konuşup bu sene çok büyük bir engel çıkmazsa gitmeye karar vermiştik.
Harika bir sürpriz organize ettik diye düşünüyorum :)
Bölüm arkadaşlarından biriyle irtibata geçtim ve tüm bilgileri öğrendim.
Dün sınavları varmış ve biz sınav çıkışına yetişmeyi planladık.
Zuzu*m'un erkek arkadaşı, Garfield ve ben sabah yola çıktık.
Birazcık rötarlı olsa da Edirne'ye gittik :)
Arkadaşlarıyla bir cafede oturuyordu ve arkası kapıya dönüktü.
İçeri girdiğimizde bizi görmedi :)
Bizi gördüğünde de şok oldu..
Zuzu*m ve arkadaşları sayesinde çok güzel bir gün geçirdik :)

Tekrardan MUSMUTLUUUU YILLAR diliyorum kendisine ♥♥♥

DİPNOT : Garfield ile "birlikte" ilk şehir dışına çıkışımız oldu :)

Neyse efendim Zuzu*m'a hediyemize gelecek olursak eğer bunun için Ay Çok Şirin yastıklarını yapan adaşıma başvurduk :)
Kendisi isteğimiz üzerine hayal ettiğimden de güzel bir şey çıkardı ortaya :)


Görmüş olduğunuz A3 boyutundaki bu güzel mi güzel kumaşı hazırladı bizim için..


Kargom elime ulaştıktan sonra bu güzellik çerçevelenerek hazır hale geldi..


Detay :)



Kendisine çooooooooook teşekkür ediyorum bu güzellik için :)
Yastıklar, çantalar ve pikeler dışında isteyenler böyle güzel siparişler de vererek hoş çerçeveler edinebilirler..

Bilgi ve sorularınız için kendisiyle iletişime geçebilirsiniz.
aycoksirin@gmail.com


NOT 1 : Bu yazı kendisinin isteği üzerine yazılmamıştır..!
NOT 2 : Hiçbir sponsorluk içermemektedir..!
Bazı tatsız eleştiriler sebebiyle belirtmek istedim..

2 yorum:

  1. Çok güzel bir süpriz hazırlamışsınız Esra için:) Böyle düşünceli arkadaşları olduğu için çok şanslı olduğunu düşünüyorum:) Tekrardan güzel günlerde kullansın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, hem emeğin hem de bu güzel yorumun için :)

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...