_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

24 Haziran 2013 Pazartesi

Alışveriş : Gratis, Watsons, Golden Rose

Dün yine Garfield ile birlikteydim.
Bir süredir "aaa bak şu film vizyona girecekmiş", "ona da gider miyiz", "bak 3 ay sonra vizyonda olacakmış" gibi söylemlerle başının etini yiyorum :)
Gider miyiz dediğim filmlerden / animasyonlardan biri de "Sevimli Canavarlar Üniversitesi"ydi :)
Evet, çoook uzun zamandan sonra ilk kez sinemada animasyon izledim.
Hala sabah kahvaltı yaparken çizgi film izleme ve kanal değiştirenlere çemkirme (lafın gelişi) alışkanlığı olan biri için çok da tuhaf sayılmaz aslında.

Neysee.. :)

Bakırköy sahildeki (Denizotobüslerinin yanında) Marina Park'ı bilenleriniz vardır.
Üst katta "Benzin Cafe" varmış :)
Fotoğraflarını görüp çok beğendiğim bir mekandı.
Sabah kahvaltısı için oraya gittik.
(Keşke fotoğraflarını çekseydim diye yakınıyorum şuan. Bir daha ki gidişimde imkanım olursa mekanın fotoğraflarını çekip sizler için bir post hazırlayacağım.)
Güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra Carousel'e geçerek sinema biletlerimizi aldık. 
Film saati gelene kadar boş durur muyum?
Doğru alışverişe :)


Aslında bir süredir alınacaklar listesinde beklettiğim ürünleri aldım diyebilirim :)
En azından listemdeki ürünleri azalttım.


Öncelikle Gratis'e uğradık.
Birçok blogda görüp merak ettiğim şu kağıt maskelerden sonunda ben de aldım.
Hücre yenileyici olanı denedim bile, fena sayılmaz.
Purederm Snail Kağıt Maske : 2.00TL


Bir süredir tonik arayışı içerisindeydim. 
Yves Rocher toniklerini öneren arkadaşlarım da oldu. 
Ancak son karar yine Nivea oldu :)
Memnun kalmazsam Yves Rocher Matlaştırıcı Toniği deneyebilirim.
Nivea Matlaştırıcı Tonik : 12.75TL

Maybelline Color Tattoo 65 Pink Gold rengini sonunda bulabildim.
Çok mutluyumm :)
16.00TL

Essence Match 2 Cover Cream Concealer : 8.55TL
Merak ettiğim ürünler arasındaydı.
Henüz deneme şansım olmadı.
Fikir sahibi olduktan sonra yazısı gelecek..


Ecotools Bamboo 5'li Fırça Seti 4 adet fırça ve 1 adet mini çantadan oluşuyor.
Makyaj fırçalarım yetersiz geldiği için (Sık sık yıkamaya üşendiğimden ve kirli fırçaları kullanmayı sevmediğimden dolayı) alındı..
Oldukça yumuşak fırçalar ancak kullanma ve yıkama fırsatım olmadığı için yorum yapmıyorum.
31.50 TL


Sonrasında Watsons'a uğradık.
Aslında amacım sadece Rimmel London Kate Moss rujlardan almaktı.
Kırmızı kaplı seriden 101 ve 110 numaralı rujları daha önce görüp not almıştım.
İkisini de bulunca hemen kaptım :)
Tanesi 12.99TL

Sonrasında Rimmel London'ın Salon PRO ojelerini görünce denemek istedim.
311 Spring Yellow : 4.49TL

Pastel Magic Sand Oje yine merak uğruna alınmış bulunuyor :)
Maalesef (bana göre) şuan ki fiyatı bir oje için fazla ancak merak işte...
7.25TL



Golden Rose Impression ojeleri Watsons ve Gratis mağazalarında bulamadım.
Hatta Carousel'deki Golden Rose standında bile yok maalesef.
Şansıma Capa City Golden Rose standında bulunca hemen 2 tane kaptım.
13 numara sevgili Nazlı'nın önerisine uyarak aldığım ilk renk oldu :)
bknz :  13 No : İşte en en en beğendiğim renk. Mavi ve siyah pullardan oluşuyor,2-3 katta opak oluyor ama ben en çok siyahın üzerindeki duruşunu sevdim. Alacağınız ilk renk bu olsun;)
06 numaralı renk ise Garfield'ın seçimi :)
Tanesi : 6.50TL


2 yorum:

  1. Ooh yeni ciciler alınmış.Güzel günlerde kullan tatlım.110 tam benlikmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, alışveriş yapmadan durabilen bir kadın var mıdır acaba :) 110 uzun zamandır aradığım ve nihayet dün kavuştuğum bir ruj oldu. Aslında şu sıralar biraz daha açık renklere yönelmem lazım zira ruj çekmecemden koyu renk rujlar fışkıracak :D

      Sil

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...