_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

22 Haziran 2013 Cumartesi

Çanakkale Gezimiz

Beni blog dışında da takip edenlerin bileceği gibi 14 Haziran Cuma gecesi 1 günlük Çanakkale yolculuğu için yola çıktım.


Yanımda götürdüklerimi anlattığım minik bir video çektim o gün ve aynı gün youtube kanalıma yükledim.


O videoda bahsettiğim gibi kısa kısa videolar çektim yol boyunca.
Bunları birleştirerek minik bir vlog hazırladım sizler için.


Rehberimizin Seyit Onbaşı ile ilgili anlattıklarının tamamını ayrı bir videoda paylaştım.


19 engelli arkadaşımız ve aileleriyle toplamda 47 kişi olarak çıktığımız Çanakkale yolculuğumuz dönüşünde; bizlere bu vatanı emanet bırakan başta Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm şehitlerimizin ruhuna Yasin-i Şerifler, dualar okundu. Ruhları şad olsun..


Ve yine geri dönüş yolunda şiirler, şarkılar ile devam etti yolculuğumuz..
Benim için oldukça anlamlı ve güzel bir gündü.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...