_________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

19 Haziran 2013 Çarşamba

Down Under Natural's Onarıcı Sıvı Saç Kremi


Saçlarımı boyattığım gün (24 Mayıs) Gratis'e uğrayıp sadece şampuan alıp çıkmıştım.
Down Under şampuanlarda bir kampanya varmış.
Şampuan alana Onarıcı Sıvı Saç Kremi uygun bir fiyata geliyordu.
(Fiyatını hatırlamıyorum, fişi atmışım..)
Ben de denemek için aldım.


Durulanmayan bir ürün.
Anında onarma, kolay tarama, parlaklık ve yumuşaklık, saç kırılmasına karşı koruma vadediyor ve bence vadettiği her şeyi yerine getiriyor.


Saçınız nemliyken çift fazlı olan ürünü içice çalkalayarak saçınıza sıkıyorsunuz.
Hafif yağlı bir yapısı var ancak saç bu yağı kolayca emiyor.
Rahat bir tarama sağlıyor.
Saçlarınız kuruduğunda çok hoş bir parlaklık veriyor.
 Ben bazen kuru saçlarıma da sıkıyorum. 
Böylece hem daha yumuşak hem de daha parlak saçlarım oluyor.


Ürünün kokusuna bayıldım :)
Çok yoğun olmayan ancak oldukça hoş bir kokusu var.
Saç serumlarında genelde kokudan şikayet ederim ancak bu konuda çok iyi.
Provitamin B5 içerdiği için de saçı beslediğini düşünüyorum.
Saç uçlarımda boya olmasına rağmen oldukça sağlıklı görünüyor.
Saçlarım da bende bu üründen gayet memnunuz :)
Bittikçe yenisi alınacak diye düşünüyorum.
Sanırım şuan fiyatı 7.90 TL





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da bir bakın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...